|
Makete :tako ali drugače za začetnike in malo boljše
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Okt 2013 17:07 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj novega napredka!
Kot sem omenil, predvsem v prednjem delu vozila, na hidravliki in vpetju kible. Na žalost mi je zmanjkalo primerja, da bi stvari pred objavo še pobarval v enotno sivo in so zato slike nekoliko monotone (predvsem zaradi raznovrstnih barv polistirena in kita), a delčki so dodelani do stopnje barvanja.
Najprej hidravlika kible z rezervarji
Povezana cilindra
Nekoliko reliefno dodelani dvigalni roki kible
PREJ
POTEM
Trenutno razmišljam še o tem, da bi na robovih nakladalke naredil nekakšne odbijače, ki bi ščitili kolesa.
Več naslednjič!
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 07 Okt 2013 21:16 Naslov sporočila: :) |
|
|
Sedaj pa tole veliko bolje in realno zgleda. Pol poln videz sedaj daje.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 18:08 Naslov sporočila: |
|
|
Od zadnjič sem cel sprednji del še precej spedenal, tako da je sedaj bistvena razlika, upam da vse na bolje. Je pa trenutno v prvem barvanju s temeljno, tako da se znajo razkriti še kakšne nepravilnosti.
Drugače pa se moram pohvaliti, da sem končno dobil vse komponente za vlivanje dvojnikov nekaterih delov, ki mi še manjkajo pred barvanjem. Torej silikonski kavčuk Modrin, katalizator, ločevalno sredstvo in epoksidno smolo.
Tako z Modrinom kot resinom bom delal prvič, zato tudi takšno dokumentiranje stanja, danes sem namreč poskušal vliti prvi del kalupa za levo kolo. Malce sem moral spremeniti klasični postopek izdelave dvokalupnega negativa, zato tudi tista prečna planka, ki drži kolo od podlage. Glede na gostoto primerljivo kakšni smoli kavčuk res lepo postopoma zalije vse kotičke in se izravna do končne višine... Poraba je zaradi velikosti delov za odlivanje pravzaprav blizu ogromne, pa sem šele na četrtini, tako da bi znal tekom naslednjih dni še naročiti kakšno kilo Modrina.
Takoj ko bo kaj novega, objavim update _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 20:49 Naslov sporočila: :) |
|
|
Si tole tehniko ulivanja pobral iz zadnje številke Tima? Tam sem to videl. O ulivanju že razmišljam zelo zelo dolgo.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 13 Okt 2013 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, dejansko sem kar nekaj časa razmišljal in zato se mi je zdel ta pristop edini pravi, da torej utopim kos v bazenček kavčuka, ker drugače nebi mogel narediti kalupa notranje strani kolesa. Pri klasičnem dvodelnem kalupu bi moral spodnji del in notranjost obleči s plastelinom, kar je malce nepraktično predvsem pa modrin pronica v še tako majhne luknjice...
Tudi sam sem imel vlivanje že dolgo na vesti, lotil sem se ga šele, ko druge rešitve ni bilo. Ročno duplicirati npr. kolesa pa bi trajalo kak teden, tako da bom prihranil veliko živcev čene drugega _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 14 Okt 2013 00:08 Naslov sporočila: |
|
|
No tole je tudi men zanimiv postopek in bi se ga rad naučil, ker sem ugotovil, da bi prišel do nekaterih pomembnih delov svojih maket samo z ulivanjem. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 22 Okt 2013 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Več kot teden dni že delam na nakladalki, katere obliko sem temeljito spremenil, jo prilagodil v pol-plug, ojačal in dodal tačke, ter jo tako naredil bolj realno. Da bo napredek viden, prilagam slike modifikacij:
PREJ
POTEM
Ker je nakladalka sedaj bolj plitva, tisto vrzel zapoljuje epoksidna smola, tako da je z vso navlako plug težak za dobre 3 ''pametne'' telefone
S prečnimi paneli sem povezal tudi dvigalni roki
Napredka je sicer še nekaj (zavorni koluti za zadnji kolesi, eno vlito resin kolo, oklep za puško na strehi vozila), vendar bom verjetno objavljal slike, ko bo pobarvano...
Toliko zaenkrat,
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 22 Okt 2013 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
To pa je ena zelo apokaliptična nakladalka . Dodaj še obrabljenost kot sem ti v soboto omenil . _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Riperslo
Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 22 Okt 2013 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Bomo tole novembra že videli na BIC-u? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 22 Okt 2013 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
Bom poskusil vkomponirat noter HPS boy, nekaj v smislu kot sva se menila, čeprav mi sedaj tele pregrade malce otežujejo stvar. Glede na to, da je nakladalka najbolj izpostavljena, pa jo bom moral še malo postarati, to pa je res.
@Riperslo: tak je plan, sedaj namreč sledim časovnici in bi mi moralo uspeti, vključno z izdelavo kakšnih detajlov (prenosne opreme za notranjost). Jutri vlijem še drugo kolo .... Planiram, da bi morda še pred vikendom raztegnil komoro za barvanje in se lotil finiširanja...
ps: za kabino bom dodal še nekakšno platformo z radio anteno in sondo, torej navigacija-komunikacija _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 23 Okt 2013 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi dodal na streho tudi kakšen IR reflektor za iskanje tarč v temi . In bi ga lahko še ožičil. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 23 Okt 2013 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, imaš kakšno sliko?
Danes sem drugače naredil malo platformo z navigacijsko-komunikacijskim hardware-om (antena, sonda itd.) _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 23 Okt 2013 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Še slikice nekaj malih modifikacij. Sem delal vzporedno na nadgradnjah različnih komponent, da čim prej pripravim kar se da največ kosov za barvanje.
Najprej tale famozna antena (lokacija takoj za kabino, pred repom vozila):
Potem sem se lotil modifikacij na orožju, optimistično sem povečal saržer, dodal kontrolno omarico in nakazal ožičenje. Aja, na koncu bo vse v barvi vozila...
In na koncu še moj prvi kloniran otročiček
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 07:15 Naslov sporočila: |
|
|
Super, hvala, sploh iz tiste skice je razvidno kaj je pomembno, teleskop z IR, potem črna lampa (blacklight) in pa napajanje... Vendar pa nevem kam bi ga dal, na strehi realno ni prostora za to stvar, mogoče na prednji levi ali desni stebriček? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 14:59 Naslov sporočila: |
|
|
AERO je napisal/a: |
Super, hvala, sploh iz tiste skice je razvidno kaj je pomembno, teleskop z IR, potem črna lampa (blacklight) in pa napajanje... Vendar pa nevem kam bi ga dal, na strehi realno ni prostora za to stvar, mogoče na prednji levi ali desni stebriček? |
Saj ta naprava ni bila širša od odraslega človeka. V višino je vse skupaj merilo okrog enega metra. Napajalni kabel je bil napeljan v notranjost tanka. Ti lahko po želji pomanjšaš zadevo, ker današnji teleskopi so dosti manjši in naprednejši . Tako, da bi lahko brez skrbi namontiral nekje na sredino strehe. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj boš novo patrijo naredil................. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
bugy je napisal/a: |
Kaj boš novo patrijo naredil................. |
Ne bi blo slabo . _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Okt 2013 23:09 Naslov sporočila: :) |
|
|
Uff nakladalka ima super preobrazbo full dobro zgleda. Tale gan z oklepom pa je tudi super. Aero mislim pa , če se še spomneš ene kakšne spremembe ,da ti ga ne bo uspelo narediti do letošnjega DP
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
Hehe, bugy, potem se dosti več ne rabim matrat hehe.
Sem pa raztegnil lakirnico in barvanje se počasi začenja. PetiPrekomorc, verjetno bo šlo na tesno, da, sploh ker imam v mislih ravno še eno nadgradnjo in sicer takšne odbijače (zobe), kot so na nakladalki ob straneh, mislim narediti tudi za montažo na odbijače zadnjih koles. Verjetno bo zgledalo brutalno
Drugače pa so me presenetile te AK barvice, ker se zelo dolgo sušijo Tudi na embalaži piše, da traja tudi en celoten dan, pa čeprav so akrili in še razredčeni po vrh... A morda kdo ve, je Valejo akril kaj boljši? Ker ta detajl mi zna časovnico hitro raztegniti za kak teden. Sploh pa so za moj okus malenkost preveč razredčeni in je pokrivnost relativno slaba (obvezno dve roki)... Ker grem danes v mladega tehnika, me zanima, če je kakšna alternativa v Valleju... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 12:27 Naslov sporočila: :) |
|
|
Valejo. Moje izkušnje so take:zelo hitro se mi je barva v posodici postala nekako gumijasta na robu posode. Ko sem dodal barvo in zmešal v posodici, ki je na vrhu ABja se mi je ta sloj gumijaste barve zmešal z dodano barvo in zamašil AB. Tako , da barvam kar se da hitro . Drugace je na otip hitro suha, ampak je gumijasta,če jo malo popraskaš. lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 12:30 Naslov sporočila: :) |
|
|
Kupi si v MT se redcilo za njih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 25 Okt 2013 13:42 Naslov sporočila: |
|
|
Sej kupil bi tako ali tako tiste razredčene za v AB, redčila za akrile pa imam še nekaj doma za vsak primer. A potem misliš da bi se dalo rokovati z pobarvanimi izdelki v roku ene ure? npr. da lahko že na drugi strani barvaš, ali pa da zmočiš pa posoliš itd. ? Tamiya mi to dopušča čisto brez problema, še prej se posuši, nimam pa nobenega odtenka za rjo od tamiye zato sem bil nekako prisiljen prešaltati proizvajalca... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 31 Okt 2013 08:48 Naslov sporočila: |
|
|
Dan za objavo torej Zadnje dni se namreč počutim kot v tovarni, na polno namreč delam že od petka in sedaj imam za pokazati lep napredek, v skladu z zastavljeno časovnico. Čeprav je dela še kar nekaj, bi pa rad zanesljivo končal v roku ali še prej.
Najprej ena ''work in progress'' slikica. Peka piškotov namreč... Po moško, hehe. Gre za zaščitne platoje za kolesa, za katere se še nisem odločil ali jih bom uporabil.
Na zadnjih kolesih ne bom uporabil diskov in čeljusti, temveč klasične bobnaste zavore, ki sem jih izdelal, zarustal in še malce ''zaprašil''.
Če se preselimo na prednji del vozila so tu zavorne čeljusti
Takole je izgledalo ob prvi montaži na vozilo. Že mesece imam pripravljene zavorne diske (tokrat sem se poslužil podložke za vijake, ki jo že mesece staram, jo očistil in sedaj mi je takoj spet zarjavela na vozilu)
Potem pa sem dal še eno plast prašnega washa na sprednji del diska in malce umazal ožičenje diska
Od zavor k kolesom. Tu je prikaz notranje strani, temeljito sem nanesel mokro blato na sam kolotek in stran kolesa, pri čemer sem postopno stopnjeval v suho blato. Glede na to, da mi je fleš nekoliko prišel skozi, bom verjetno še enkrat za ziher nanesel to suho blato.
Tule je pa še ena dilema, pri kateri bi resnično rad še vaše mnenje... Gre za vprašanje, ali pustim kolesa čisto odprta (z globokim profilom do vpetja) ali jih pokrijem z nekakšnim zaščitnim platojem (kot je prikazano na vzorcu)... Če se odločim za prvo, bom lahko kolo kadarkoli odvijačil, medtem ko če izberem drugo opcijo, bo staranje tudi čez pritrditvene vijake tistega dela na kolesih, zato še ne vem ali se bo dalo potem to odstraniti.... Sam se nagibam, da bi zadnja kolesa zaprl, prednja pa pustil odprta, če me kdaj zamika sneti prvo kolo. Vaše mnenje?
Tule pa sledijo slike celotnega vozila z dodanimi deli (oborožitev, antena, strešna loputa itd.). Pri slikah naj opozorim, da je oljna barva na nekaterih vijakih še sveža in se zato pod flešem sveti! Kot vidim, moram tudi oborožitveni arzenal malce dodelati v smislu obrabe.
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 31 Okt 2013 09:44 Naslov sporočila: |
|
|
Medtem sem naredil en dry fit in vedno bolj se nagibam za drugo opcijo.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|