 |
Makete :tako ali drugače za začetnike in malo boljše
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 15 Sep 2012 17:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, bom probu. Sicer je enaka barva predvidena tam notr, samo je mešanca, tak da lahko upam da enako zadanem kot pri izpuhu Drugače pa bom probu z 0/o čopičičem  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 21 Sep 2012 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
marko01 je napisal/a: |
Ok, bom probu. Sicer je enaka barva predvidena tam notr, samo je mešanca, tak da lahko upam da enako zadanem kot pri izpuhu Drugače pa bom probu z 0/o čopičičem  |
Še manjše čopiče imaš, najmanjši je 10/0. Kupiš jih lahko v kakšni ART trgovini ali v Mladem Tehniku. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 11 Dec 2012 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
zopet jaz malo "lutam" z še vedno enakim problemom, ta špranja na motorju, na pravem letalu ne obstaja, sicer to vem že lep čas, amapak se nisem lotu zadeve delat že lep čas.
Zanima me, ali je taka špranja za kitat ali bi kar z barvo zalil? Muči me to, da imam že del pobarvan, kot je vidmo na prejšni sliki, in zaj isto barvo vtrofit mislim da je precejšnji izziv.. bom se potrudil v vsakem primeru, probem je le, ali barva (zategne tolko da ne steče ven) ali kit, pa potem brušenje- tvegam poškodbo prvotnega paint joba)
Slika kak zgleda real life:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Polet_Antonov_An-124_engines.jpg |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 11 Dec 2012 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz kakšen mali del zalijem z sekundnim lepilom namesto kita in ga potem samo prebarvam z barvo . Sekundno lepilo pusti na papirju, da se malo posuši in zgosti nato vzami košček žice in namoči vanj. Potem pa samo to lepilo počasi, kapljico po kapljico, nanašaj na potrebno mesto . _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 12 Dec 2012 00:12 Naslov sporočila: |
|
|
a barva ostane pa nepoškodovana? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 12 Dec 2012 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
marko01 je napisal/a: |
a barva ostane pa nepoškodovana? |
Barva bo ostala nepoškodovana, ker bo sekundno lepilo naredilo prozorno mašilo tam kjer ga boš nanesel in potem, ko boš pobarval ta del se bo barva izenačila z preostalo barvo. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 17 Dec 2013 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ola amigos
po doooolgem času se zopet vračam k sestavljenju modela
Mi čas ni dopuščal (nočna služba) pa tudi prostor sem si moral najt
Zadeva se nadaljuje kjer je končala, se pravi krila so zlepljena (glavna in zadnja), z stabilizatorji, motorji pridejo kasneje (mislim da po barvanju - se pa ne morem odločit za sigurno, če je to ok).
Krila pridejo najprej na trup nato barvanje, ker me je strah če bo nastala špranja med trupom in krili..
A mogoče kdo ve kako zagotovit da bo "poves" obeh kril enak? Ima v resnici povešena krila, ampak mislim da ne toliko kot se povesijo na modelu, zato bo potrebno malo prilagoditev in nastavitev...
V planu je tudi nabava kompresorja za cca 100€ (24l 8bar z nastavljivim tlakom), če ima kdo kakšen predlog je ZELO dobrodošel, da ne bom kupil neko jajco..
Hvala za nasvete:) slike pa pridejo tekom del.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 17 Dec 2013 21:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen! Lepo slišat, da si se lotil naprej . Glede povesa kril preveri na resničnih slikah ali na kakšnem njegovem tehničnem načrtu, da boš vedel sigurno.
Glede kompresorja, najdeš jih v Mladem tehniku, v hali Emporium, BTC. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Riperslo

Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Dec 2013 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Če gledaš kompresorje v maldem tehniku so vbistu identični onim iz airbrush.si (dobavitelj)
cena je pa +% ali 2 večja v mladem tehniku,... tudi oni morajo dobt kak € več
Drgače pa, kakor vidim vsi lenarimo, vsak na svoj način  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
Glede kompresorja.. A ti "taveliki" pa nebi bili ok? Taki da lahko tudi kako pištolo za platišča menjat ipd??
Koliko tlaka je pa res treba za AB? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wittman

Pridružen/-a: 05.12. 2012, 09:52 Prispevkov: 242 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 09:31 Naslov sporočila: |
|
|
marko01 je napisal/a: |
Glede kompresorja.. A ti "taveliki" pa nebi bili ok? Taki da lahko tudi kako pištolo za platišča menjat ipd??
Koliko tlaka je pa res treba za AB? |
Klasični batni kompresor ti ne priporočam, (kompresorji za domačo uporabo ala polnjenje gum ali za izpihovanje vlage ipd), ker boš dobil na koncu v barvo še malce olja in kondenza in potem je barva fuč.
Res da je večji in ima večji rezeruar ter imaš večji pritisk, vendar za uporabo pri deu s maketami ne potrebuješ večjega pritiska kot je 2,5 bar, še to tak pritisk rabiš ko delaš kakšne tanke linije, kjer hočeš skozi manjšo šobo spraviti tanek šop barve, v povprečju je pritisk za delo v maketarstvu nekje med 08 do 1,5 ali 1,8 bar.
Pomeni da si kar omisli manjši kompresor, po možnosti naj bo membranski ali pa da ti ga kdo naredi iz še dobrega elektromotorja iz hladilnika ali skrinje, doda rezeruar (najbolje da je kakšna bombica od gasilnega aparata ali manjše bombice od industrijskih plinov), ter seveda še cevke in pa regulatorji in pripravna grupa.
Zakaj membranski ali el.motorji, ker so praktično ne slišni pri delovanju in kompresor lahko uporabljaš v bajti, pa ti nobeden nebo nergou da rogoviliš .
Meni ga je kolega naredil, res da je bilo malce drago, samo po 2letih uporabe sem s kompresorjem zelo zadovoljen in sem na ta račun kolega že nekajkrat povabil na kafe in tudi ko se nenačrtovano vidiva je prvo njegovo uprašanje; "Kako si zadovoljen s kompresorjem?"
Zgleda pa takole:
 _________________ Tankovski Mayer se v grobu obrača zarad, pizdarij našega ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšni so pa stroški s tako izdelavo?
Problem je, ker bi velikega nabavil zato, da bi ga boma imeli za vsesplošno uporabo, poleg tega pa še za tole, bi pa dodal še razvlaževalec ravno zaradi problema z vlago in oljem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wittman

Pridružen/-a: 05.12. 2012, 09:52 Prispevkov: 242 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 14:49 Naslov sporočila: |
|
|
marko01 je napisal/a: |
Kakšni so pa stroški s tako izdelavo?
Problem je, ker bi velikega nabavil zato, da bi ga boma imeli za vsesplošno uporabo, poleg tega pa še za tole, bi pa dodal še razvlaževalec ravno zaradi problema z vlago in oljem. |
Hmmm nebi vedel prav natančno kakšni bi bili stroški .
Mislim da bi, če bi vse skupaj seštel (delo, material ipd), bilo nekje cca 300€ , če se pogovarjava za kompresor, ki bi imel večjo posodo za rezeruar kot je pri mojem (moj ima če se ne motim 1,5l, tu pa govorim za posodo cca 5-8L), seveda bi prišel potem poleg tudi večji motor in še kaj dodatnega.
Res da se sliši precej drago, vendar zagotavljam, da ti bi kolega to naredil tako kot se šika in bi lahko tak kompresor uporabljal tudi za še kaj drugega in ne samo za makete.
Saj se da tudi pri mojem dvignit tlak na 6-7bar, samo jih ne nucam in ni potrebe ! Pri membranskem nebi imel problemov s oljem v mešanici zraka, kondenz pa je tako ali tako prisoten povsod, tako da pri pripravni grupi bi ti že splošno namontiral lovilec kondenza, lahko si pa omisliš še posebni filter pred pištolo, da ti polovi še tisto kar bi čez pobegnilo v cev ! _________________ Tankovski Mayer se v grobu obrača zarad, pizdarij našega ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
Praviš da tudi lovilec vlage na "velikem" kompresorju nebi zadostoval? Ker mi je omenjena cena previsoka. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wittman

Pridružen/-a: 05.12. 2012, 09:52 Prispevkov: 242 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Dec 2013 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
marko01 je napisal/a: |
Praviš da tudi lovilec vlage na "velikem" kompresorju nebi zadostoval? Ker mi je omenjena cena previsoka. |
To nisem rekel, samo kot sem seznanjen je pri teh batnih kompresorjih velika težava ravno v tem, da kljub nameščenemu filtru za olja in vlago, še vedno najdeš v izpihanemu zraku sledi olja, tako da za barvanje niso preveč primerni, mislim na barvanje maket, mogoče če bi si omislil še kakšen dodaten filter pred pištolo, da ti še dodatno pobere te moteče spojine. _________________ Tankovski Mayer se v grobu obrača zarad, pizdarij našega ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PetiPrekomorc Administrator foruma

Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Dec 2013 21:42 Naslov sporočila: :) |
|
|
Hojla, si se vrnil
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 14 Jan 2014 17:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni maketarji
Kompresorja sicer še nimam, je v planu do konca meseca, sem se pa lotil lepljenja kril na trup in glede na slike in podatke prišel do informacije, da je poves kril pri pravem letalu 4,7m (od konca do trebuha), kar bi meni zneslo 3,3cm.
Po meritvah sem med 3 in 3,5cm, s čimer sem zadovoljen.
Upam da nisem edini ki se ukvarj s takimi detajli, konec konca to je reploka resničnega letala, zakaj nebi bil kar se da podoben
Špranja ki se mi obeta med krili in trupom pa upam da bo zalita z lepilom, če ne, pa po lepljenju z kitom....
motorja pa razmišljam da bom lepil po bravanju. Kaj pravite?
Hvala za mnenja 
Nazadnje urejal/a marko01 14 Jan 2014 18:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Riperslo

Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 14 Jan 2014 18:01 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem ali je samo pri meni ali pa si tak napravil samo slike so velikosti kakršne so par cmxcm, si jih narobe pripopal ali si mislil narediti povezavo na slike? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 14 Jan 2014 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
Moja napaka, se vidi da že dolgo nisem popal slik:)
Hvala za opozorilo
Sedaj je boljše  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 14 Jan 2014 23:45 Naslov sporočila: |
|
|
Nisi edini, ki se spušča v takšne detajle . Kar pogumno naprej. Splača se biti previden na začetku, med in na koncu, da boš lahko zadovoljen s svojim delom. Lep napredek! Meni je všeč, ker je to le gigant od gigantov med letali. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 14 Jan 2014 23:53 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem sem zalepu krila in jih podprl z enakima podlozkoma. Upam da se ne bo jutri po odstranitvi zadeva povesila zaradi same teže. .. potem pa dalje na zadnji del in verjetno tudi kitanje pod krili... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Riperslo

Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 15 Jan 2014 01:33 Naslov sporočila: |
|
|
tole bom pa pozorno spremljal. čeprav nisem velik ljubitelj komercialnih letal bi takile lepotci lepo opremili od nekoga pisarno
tole te bom vprašal. Ko sem bil v JaddarHobbyShopu konc poletja, sem videl eno tako komercialno letalo in videl res abnormalne podrobnosti...
Se na tem letalu da opremiti tudi notranjost? in če ne... ali boš mogoče prosto napravil zavese za okna in jih imem tu pa tam spuščene?
Lepo ti gre tole Po daljši bolezni se bom še jaz odpravil nazaj na mojga rusa |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 15 Jan 2014 09:54 Naslov sporočila: |
|
|
Glede same notranjosti tukaj ni kaj dosti opremljati razen mogoče kaksne elektro napeljave kot naprimer kablovje in kake razdelilne škatle itd.
Oknov to letalo nima saj je tovorno tako da tudi zaves ni...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PetiPrekomorc Administrator foruma

Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 15 Jan 2014 19:14 Naslov sporočila: :) |
|
|
Glede barvanja motorja: verjetno se motor vstavi v ohišje motorja, ta pa na sama krila potem. Jaz bi prvo motor pobarvo. Nato še notranjost ohišja motorja. Pobarvan motor vstavil v samo ohišje ( predvidevam da je iz dveh enaki delov ). Ko je to zlepljeno bi nalimal sedaj ta ohišja z motorjem na krila. Ko bi barval celoten trup letala, pa natančno zamaskiral odprtino - šobe motorjev in začel barvati celotno letalo.
Če bi pa dodal sliko načrta motorja in ohišja, bi se pa dalo bolj natančno opisati postopek. Mislim pa, da imam prav.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 15 Jan 2014 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
Glede motorjev bom verjetno tako naredu ja, jih zamaskiral kompletno, prilepil na krila in nato komplet pobraval.
Glede navodil so tukajle http://manuals.hobbico.com/rvl/80-4221.pdf
jutri bo vidmo koliko dela bo z katanjem okoli spoja kril in trupa, ampak pričakujem kar lepo količino.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|