|
Makete :tako ali drugače za začetnike in malo boljše
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 06 Jan 2013 18:29 Naslov sporočila: Porsche 935 1980 Daytona Winner Liqui Moly Italeri [končan] |
|
|
Ker je trenutno premrzlo za barvanje, sem glavno okupacijo časa (Project X) odložil malce na stran in se lotil ene stare makete iz zaloge, ki jo nameravam do faze barvanja pripraviti do spomladi. Nato pa bodo sledile vesele urice obnavljanja znanja barvanja na obeh maketah...
Nazadnje sem imel maketo v rokah pred tremi leti, tako da je ponekod plastika že malce porumenela Kit ni bogve kaj, pravzaprav porazen, a bom skušal izvleči maksimum s precizno izdelavo in nekaterimi dodatki.
Tele prve slikice so še od takrat, nato pa sem pripravil tudi nekaj čisto novega napredka.
Odstranjena je bila prednja hauba
Nato če se še spomnete sem začel na prednjem delu, ki ga v večini prekriva bencinski tank
Potrebno je bilo tudi kar nekaj predelav poleg kolotekov...
Tole dosedaj je bilo vse od prej, sedaj pa še nekaj novega. Najprej sem dodal letvice, kamor se bo naslanjala prednja hauba.
Stranice prednjega prostora so bile prej izdelane iz kita, sedaj pa sem jih odlomil in štartal na novo. Oblikoval sem jih iz polistirena, in sedaj izgledajo bolj lično. Tudi z reliefom sem se kar nekaj časa igral z brušenjem, kar sem nato pobarval v temeljno barvo. Končna bo tudi bela, je pa do takrat definitivno potrebnega še nekaj dela in popravkov...
Z odprtjem prednje haube sem si nakopal kar nekaj dela, a sem prostorsko večino že popolnil Gre za tank za gorivo, ki je trenutno na 70%, čaka ga še nekaj dodatkov vključno s pokrovi
Tule pa je še ena globinska fotka
Do naslednjič,
lp
AERO _________________
Nazadnje urejal/a AERO 10 Apr 2013 19:56; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Jan 2013 20:12 Naslov sporočila: :) |
|
|
Avto se mi dopade. Zanima pa me tista medalja Italerija na škatli-kaj predstavlja? Je to povezano z zmago na dirki tega avta ali pa je Italeri naredil kaj
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Jan 2013 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
To je medalja z nekaga tekmovanja kjer je zmagal, za nagrado pa dobil maketo od Italeria. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 06 Jan 2013 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
Hej, tista medalja simbolizira pridobitev makete, saj mi jo je prinesla zmaga na Italeri Cupu 2008 z dirkalnikom Ferrari F40 _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Jan 2013 23:27 Naslov sporočila: :) |
|
|
Jaz sem bil prepričan ,da je taka originalna embalaža
Lepa nagrada. Škoda, ker ni več Italeri prisoten na Slovenskih policah več
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 07 Jan 2013 11:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi dober začetek izdelave . _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
izman
Pridružen/-a: 27.08. 2009, 19:25 Prispevkov: 319 Kraj: Bled
|
Objavljeno: 07 Jan 2013 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo napreduješ, se že veselim nadalnjega napredka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 09 Jan 2013 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala fantje, bom delal tako še naprej!
Nekaj novega napredka, še vedno W.I.P., saj bo mnogo delov še nadgrajenih, vendar bi rad prikazal postopno kako se pride do tam (phase II trenutno) Trenutno delam samo na svojih kosih, kot da zraven makete ne bi dobil nobenih detajlov (no, vsaj volan je : )
Baterija
Še ena posodica, za katero se mi zdi da gre za tekočino za vetrobran...
To dvoje in še nekaj malenkosti in tule je rezultat
In čemu se želim približati
Ker mi kronično primanjkuje referenc za tako detajliranje, se primarno oziram na 1:12 gradnje, kot je tale martinijeva 935-ka. Ima pa vsaka izvedba tega športaka drugačne komponente in njihove postavitve, kar je malce tečno....
Prednji del bo seveda še izpiljen, tako da lahko drugič pričakujete še kak dodatek.
Sem se pa medtem lotil tudi na notranjosti. Spet praktično s samogradnjo, saj prvotni načrt predvideva lepljenje kosov neposredno na karoserijo in ne na školjko, zaradi česar so sledile teli drastični posegi... Firewall sem okrepil in je v fazi obdelave, saj moram ugotoviti prav način za fiksiranje armaturke, osrednja konzola pri menjalniku je bila krajšana, izrezane so bile tiste dve luknji, sledilo bo tudi ožičenje... Aja, panele vrat sem dal na stran in izdelal nove...
Do naslednjič,
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Jan 2013 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
Pri akumulatorju pole naredi manjše. Lepo to delaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 09 Jan 2013 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi meni se zdita malce velika pola, tako da sem o tem ze razmisljal. Sedaj ko si tudi ti to opazil bom to gotovo popravil, in sicer bom pola malce zbrusil da jih znizam, nato bom noter navrtal in vstavil se en ozji valj, tako da dobim relief dejanskega pola in klemena. Torej zunanji diameter ostane le pol bo dodan in to manjsi... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 11 Jan 2013 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Evo že je tu tretji update. Dela namreč potekajo precej učinkovito (za kar ima največ zaslug stranski projekt samogradnje, kjer sem z novimi veščinami pridobil na kakovosti in času), me je pa maketa presenetljivo malce prevzela, zato ji namenjam več prostega časa. Tako da mislim, da se mi v prvi fazi (do prajmerja) ni treba bat kake zamude Razmišljam tudi o kakšni enostavni diorami, potem pa obisk na Italeri Cup-u...
Ok, že zadnjič sem jamral o notranjosti, ki je bila izdelana za pritrditev na karoserijo od znotraj, sam pa sem jo predelal ravno obratno, za pritrditev na platformo vozila. Temeljito sem moral predelati tudi armaturko, da sem jo lahko pritrdil na ''firewall'', malce sem moral tudi povečati premer polkroga, da iz zunanjosti ne bo zevala kakšna vrzel.
Se je pa delo obrestovalo, saj trenutno notranjost izgleda zelo prevetreno, še nekaj detajlov v obliki detajliranega menjalnika, ročne in pa seveda ožičenja in bo to že vrh glave za tale Italeri...
Eno konkretno spremembo je doživel tudi tank za gorivo, kjer so bile dodane ograde in sekundarna platforma (+ bolj detajlirano brušenje vogalov), tako da sedaj manjkajo le še pokrovčki
Tudi baterijo sem izpopolnil, kjer sem dodal pola, medtem ko zunanji premer predstavlja kleme, kamor bom navrtal električno žico...
Ok potem sem nadaljeval s karoserijo, kjer sem se poleg številnih šivov ukvarjal z zračniki, ki ali manjkajo, so nekvalitetno izdelani ali pa povsem napačni... Najprej sem prevrtal luknje v oddušnike prednjega dela avtomobila
Na boku je Italeri očitno zgrešil z izvedbo ''kolektorja'' za zrak, kar potrjujejo reference z dirke v Daytoni (slike na koncu). Temu je sledila seveda predelava...
Pokrov motorja se mi je zdel precej pust, zato sem posumil da nekaj manjka. Po analizi referenc sem ugotovil, da zopet manjka zračnik.
In še celota, izgled je s tema spremembama korenito izboljšan
Sedaj pa še nekaj slikic konkretnega dirkalnika 935 J, voznikov R. Jöst, R. Stommelen ter V. Merl :
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Jan 2013 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
No, akumulator je sedaj dosti bolje videti je bolj realen. Lepo ti to napreduješ.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala bugy!
Še nekaj napredka, večina malih stvari, te pa ponavadi še bolj požrejo čas, saj je treba biti bolj skoncentriran, pa tudi fotoaparat je ponavadi neizprosen
Najprej sem se spopadel s sedežem, kjer so bili kar vliti pasovi na površino. Tako da mi ni preostalo drugega, kot da površino temeljito zbrusim in nato sam vrežem posamezne reže med blazinicami ter luknji za stranska varnostna pasova... Poseg je bil kar drastičen, vendar je precej lepo uspel
Nato sem dodal še zadnje tri detajle v notranjost, sledilo bo samo še ožičenje. Najprej ena referenca glede dela ob menjalniku in ročni...
Majhni delčki, a vseeno sem jih izdelal
Še dodano vpetje ročne (obe ročici bosta dodani na koncu)
Malce razmišljam, da bi tudi izdelal rollcage. Sicer je Italeri dodal samo rollcage za voznikom, vendar ga bom verjetno predelal da bo segal tudi ob stranicah vrat proti armaturki...
Še en detajl, ki bo lepo popestril izgled makete. Zračnik na prednji haubi
Detajliranje prednjega dela se še ni končalo... Se pa bliža koncu... Dodatna miniatura:
In takole sedaj izgleda prednji del, ki že daje bolj celovito sliko končnega izgleda komponent...
Počasi bo treba preiti na motor...Kar me malo skrbi, ker je iz celih 3 kosov, žalost, ja.
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
izman
Pridružen/-a: 27.08. 2009, 19:25 Prispevkov: 319 Kraj: Bled
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo napreduješ ! Sedež ti je res lepo uspel |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 17 Jan 2013 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, hvala
Nov update, da malo osvežimo temo, pretežno WIP slike...
Reference dirke v Daytoni kažejo na nekatere detajle, ki bodo še izdelani. Med njimi je tudi grill pred intercoolerjem, ki sem ga poustvaril.
Potem pa sem za spremembo prešaltal na motor, kjer sem poskušal rešiti kar se je dalo... Je pa zopet sledilo veliko predelav, ki jim še ni konca. Gre za približek originala, ker nisem hotel rezati v podvozje in izdelovati čisto iz nule nov motor. Podvozje je namreč v celoti zaprto in po navodilih se nato na konec prilepi samo spodnji del motorja (ploščico)...
Blok motorja je bil iz dveh kosov in nima stranskih stranic (cilindrov), zato sem jih nekako poustvaril. Aja vse kar je druge barve kot črne je novo...
Potem pa sem začel detajlirat pokrove cilindrov. Na sredini bo ožičenje, medtem ko bom pri robu verjetno namestil na koncu aftermarket vijake.
Še en model pravega motorja
Od tu nadaljujem z izdelavo celotnega sistema izpušnih plinov ter kolektorjev vključno s turbinama... Still much to go...
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 20 Jan 2013 16:52 Naslov sporočila: :) |
|
|
Notranjost z menjalnim prostorim si pa dobro naredil. In pa tudi mrežasti zračniki so dobr izpadli, potreboval za njih dosti potrpljenja
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 21 Jan 2013 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala PetiPrekmorc! Ja, tile detajli jemljejo res dosti časa...
Pedenanje Italerija se nadaljuje. Tokrat en mešan update po celotnem avtu... Izdelal oz. nadgradil sem rollcage, ker je Italeri v kitu priložil samo ogrodje za sedežem. Vse kar je belo je novo, plus spremenjena je lega naslonjala za voznikovo glavo.
Tule še malo primerja čez... Aja novi so tudi zračniki ob vratih, ki sem jih moral izdelati, da ne bo od strani videti prazna odprtina...
Poigral sem se še z vzmetenjem, še en korenit poseg.
Malo boljše pa le zgleda...
Pa še eno vprašanje vsem forumcem, a ima kdo morda kakšno turbino doma v 1/24, ni važno ali je resin ali iz originalnega kita? Možen odkup ali izposoja, da se vlije na novo... Rabim namreč, ker dveh turbin ne mislim scratchat za tega italerija...
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 25 Jan 2013 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Prelep je že in res originalen. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Bboy!
Tu je že nov napredek.
Danes nekaj več slik, seveda tudi komentarji, vendar spremembe so bile spet znatne, tako da si boste lažje predstavljali WIP napredek...
Tako je izgledalo prvotno podvozje, slika vzeta po Moddelversiumu:
Od prejšnjič sem dobil še turbini, ki jih bom dodal in zamenjal tiste prejšnje vlite na podvozje. Ker sta tako veliki (sicer iz 911-ke) pa sem pošteno zarezal v podvozje... Ker to pri maketi ne more kar viseti v zraku, sem tuhtal kako jih vpeti in nato v ta namen naredil še eno specifiko 935-k, zadnjo kletko...
Takole zadeva izgleda v realnosti, tako da je nalašč pripravljena kot nosilec turbin
Prvi test-fit
Vendar pa s tem še nisem bil zadovoljen, motilo me je, da kletka brani napeljavi iz zračnikov v turbine, zato je bilo treba rezati nogice
Dodano še navrtano ogrodje ob strani
Na obeh straneh sem izdelal sistem stranskih zračnikov
In ko sem mislil, da je to to, sem zložil zadevo skupaj sem opazil, da od spodaj ni ravno lep pogled... Nov problem, ki ga je bilo treba reševat.
REŠITEV: celotna predelava vpetja vzmetenja in box za zakritje vseh tistih pritiklin, ki se jih ne sme videti od spodaj. Stranice vpetja amortizerjev sem popravil v rahel naklon, ker je tako pri originalu...
Že malce bolje, rabimo pa še vrhni panel
In po urah dela je bil rezultat tu... V originalu tega vrhnjega panela ni, vendar je tudi podvozje povsem odprto ter s povezovalnim stebričkom (za vzmeti), zato sem poskušal to dvoje izgladiti v eno verzijo, ki bo služila namenu in bo čim bolj podobna referencam...
Preden pokažem trenutno verzijo, je tu še en poseg v sedež, kjer sem izdelal sredinsko luknjo za varnostni pas, ter še nekatere površinske popravke. Sedaj je sedež top.
Takole pa izgleda maketa sedaj. Počasi dobiva obliko ane? :
Tudi popravki na področju vpetja ne branijo kolesom
Kako naprej? Delo na vzmetenjih, nadgradnja armaturke in še dve malenkosti na začetku avta in bo s predelavami konec...
LP _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
izman
Pridružen/-a: 27.08. 2009, 19:25 Prispevkov: 319 Kraj: Bled
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko rečem, da nastaja prava mojstrovina res lepo napreduješ, se že veselim nadaljevanja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 22:49 Naslov sporočila: :) |
|
|
Dober napredek, res super izgleda. Meni se na avtih ne bi dalo toliko delati
Tole pa bo prava zverinica na koncu
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 02 Feb 2013 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala fanta, za tele spodbudne komentarje. Imam že sedaj motivacijo za podrobno dokumentacijo naslednjega napredka :
Evo, tule je napovedan update, manjši po obsegu, a gre za detajle, ki bodo na koncu zelo izstopali... Temeljito sem modificiral prednje ter zadnje vzmetenje hkrati pa dodal še zavore, ki jih kit ni vseboval.
Najprej prilegam Italerijevo različico nihajnih rok, stabilizatorja in še česa. Skratka all-in one verzija (already seen before)
Ker mi pač ta del ni bil všeč in sem imel idejo kako ga izboljšati, sem se tega tudi lotil... Manjka le še stabilizator, za katerega še tuhtam kako ga vpeljati noter
Dodana še roka, ki povezuje obe strani za simultano obračanje koles , WIP
Sedaj pa malo bolj podrobno, ko sem izpilil zadeve, so te letele v primer. Tule so diski, ki sem jih pobral iz Revellovega Enza (so precej podobni Porschejevem, saj se prednji razlikujejo od zadnjih), te pa sem moral malce odebeliti (polistiren 0,75mm)
Še komplet novosti, leva stran prikazuje sestavne dele prednjega vzmetenja, desna pa zadnji del vozila
V primerjavi z ponujeno Italerijevo verzijo je ta izvedba neprimerljiva. In povrhu še funkcionira
In še zadnji del
Kot je razvidno iz zadnje slike, že potekajo priprave na izdelavo izpušnih kolektorjev in povezave s turbinami. Precejšen izziv, tako da do prihodnjič,
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 05 Feb 2013 22:49 Naslov sporočila: |
|
|
Nadaljujem kot sem napovedal. Po tem, ko je bila na spodnji blok motorja vlita izpušna cev, na podvozje pa še turbini, sem vse to pobrusil, umestil novi turbini, ki pa jih je treba sedaj ustrezno povezati z motorjem. En del tega predstavljajo izpušne cevi, ki sem jih naredil na zanimiv, predvsem pa enostaven način, zato objavljam tudi ta ''how to'' tutorial. Lahko pa ga enostavno preskočite...
Najprej vzamemo gumiran ovoj (električne) žice, v katerega zavrtamo luknjice na širino izhodov cevi iz avspuha. Sam imam v bloku na vsakega pol centimetra luknje, kar sem označil in izvrtal tudi v gumi cev (vendar ne povsem skozi), luknjic pa mora biti ena manj kot je dejansko izhodov v motorju.
Nato vzamemo kovinsko jedro žice, ki ga lahko preprosto vstavimo v ovoj žice. Tu je trik, da začnemo pri zadnji izpušni cevi kolektorja in pretaknemo kovinsko žico skozi ovoj kolikor pač rabimo (ali kak mm več). To žico nato premažemo z sekundnim lepilom in nataknemo nov ovoj, ki je pri koncu zarezan pod kotom, da se kar najbolje prilega glavni cevi.
Tako nadaljujemo glede na število izhodov v bloku motorja, pri vsaki naslednji vejici smrekice pa potisnemo kovinsko žico v ovoj kolikor pač gre (tiste pol centimetra, kot je razlika med luknjicama)
Začetek izpušne cevi ni pritiklina, temveč enostavno zavit konec osnovnega ovoja, kamor smo prej lepili posamezne cevčice. Tudi v to vstavimo kovinsko žico in ga nato zavijemo v želeno obliko.
V izvrtine položimo narejen modelček izpušnega kolektorja, tu pa se delo šele začne, saj je potrebno obliko prilagoditi referencam.
Ta postopek zna trajati, zato kar mirno in postopoma režemo odvečno dolžino cevi ter ukrivljamo po potrebi
OK, tule sem oba kolektorja lepo ukrivil in potegnil izpušno cev do turbin. Toda ne glede na natančnost se lahko pojavijo kakšne vrzeli, kjer so stiki med ovoji gumi cevi. To je treba seveda pokitati in nato previdno zbrusiti. Glede na to, da sem izbral zelo mehko cev, je ogrodje fiksno le do neke mere, kar je dobro, saj pri končni montaži lahko lažje sestavimo zadevo, hkrati pa se pri brušenju lahko zadeva premakne. Meni se na srečo ni, drugače smo spet pri ukrivljanju
In še do stopnje temeljne barve dokončan izdelek. Z njim sem kar zadovoljen, zato tudi objavljam tale know how. Aja glede na potrebe lahko uporabite sistem tudi za večje cevi, lahko pa skupno izpušno cev, kamor vodijo vse posamezne cevčice, nekoliko odebelite, da simulirate dejansko stanje (tega jaz nisem storil, ker je zadeva precej majhna). Priporočam uporabo termoskrčljive cevke, ki nato za nekaj desetink milimetra odebeli primarno izpušno cev.
OK, tule pa še ostali napredek. Večinoma gre za posodobitve že načetih delov. Tule je naprimer tank za vodo ter še malo elektronike, ki bo na koncu ožičena. Poleg tega je bil ustvarjen tisti klanec, kamor so vsi ti delčki pritrjeni (prej je bil pravi kot)
Se še spomnite ročne... Sedaj počasi dobiva končno obliko.
Tule je še modificirana armaturka. Opazili boste povsem nov del pod ventilatorji (proti desni strani slike), ki bo nato še ožičen.
Izdelal sem tudi repliko Heinzmannovega sistema gasilnega aparata (fire bottle system)
Prednji del počasi dobiva končno obliko. Detajl ali dva tu pa tam in zadeva bo pripravljena za barvanje.
Toliko zaenkrat,
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 16 Feb 2013 00:06 Naslov sporočila: |
|
|
Neverjeten napredek! _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 19 Feb 2013 09:51 Naslov sporočila: :) |
|
|
Samo tale izpušni sistem si pa naredil res zelo dobro. A si že kaj štel koliko delov si dodal na maketo ?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|