Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 19 Feb 2013 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
Na maketi je trenutno 25+ novih kosov, kar je približno 40% celote prvotnega kita.
V zadnjem času so potekale zadnje priprave na barvanje, tudi karoserija je že v primerju.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 02 Mar 2013 19:24 Naslov sporočila: :) |
|
|
Je že padel v barvo?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 02 Mar 2013 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Je pa čakamo na slike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 03 Mar 2013 08:56 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, ne bit neučakani Ja, praktično 80% kosov je že v barvi, vendar pa je poleg osnovnega barvanja še veliko staranja in poudarjanja realističnega izgleda, zato zadeva še traja.
Drugače pa imam po dolgem času ponovno nekaj za pokazati rezultat večdnevnega dela v ''delavnici''. Začel sem namreč z barvanjem, nato še s sestavo, kjer sem trenutno na prednjem delu avtomobila. Zaenkrat nisem naletel na težave ali kakšne deviacije.
Da ne bo dolgovezenja, sledijo slikice s kratkimi komentarji.
Začel sem z barvanjem podvozja, zgoraj mat črna, spodaj klasična bela. Da bi ustvaril malce več avtentičnosti izgleda, sem zadevo temeljito staral. Sploh mat črna je bila zelo živa, četudi povsem nesijoča. Zato sem poudaril ''obrušene'' kovinske robe, malce subtilnega rjasto praškastega videza izpostavljenih površin itd. Nato dal čez še lak.
Enak princip sem ohranil na podvozju, kjer je drybrushu sledilo splošno umazanje. Nevem točno zakaj mi na teh fotkah potegne na rjavo, vendar uporabljene so bile črne in sive barve
Nato sem začel s sestavo prednjega dela. Pravcato igranje, tudi v primerjavi s tamiyo, sploh zaradi vseskoznjega predhodnega dryfittinga. Vendar pa to ne pomeni, da je bila stvar narejena hitro... Skoraj tri ure sem sestavljal prednji del prvič brez kakšnih zapletov
Detajli niso bili izpuščeni
Še posoda za olje in heinzmannov sistem za gašenje požara
Kot vidite je postala zadeva zelo nasičena, zato je bilo treba ubrati prav vrstni red sestave. Na srečo se mi je izšlo.
Čisto spredaj dodan še hladilnik za olje, ki bo viden samo na hrbtišču
Komentarji takšni in drugačni zaželjeni!
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 03 Mar 2013 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo poštimano ožičenje. Posoda za tekočino mi je svetovna ker se lepo vidi do kam pride voda. Super. Edino me malo zmoti staranje podvozja kjer bi bilo bolje staranje v smeri vožnje kot tako, da stoji na mestu ( če razumeš kaj sem z tem hotel povedati ). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Riperslo
Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Mar 2013 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
uf superca...
posoda za tekočino mi najbolj v uč pade!
čakam nadaljevanje ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 04 Mar 2013 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala fanta, se bom trudil še naprej dobro delati. Zanimivo, da ravno tista posodica pade v oči, hehe, malo sem se poigral, če sem ravno imel dobro idejo.
Ok, malo novega napredka, slik je še kar nekaj, a bom postopoma objavljal.
Najprej se upošteval bugy-evo mnenje in dodelal podvozje kot sem ga lahko. Vbistvu mi je prvotni drywash v smeri vožnje nekoliko preveč prekrilo splošno staranje (umazanija nasploh), zato je res dajalo vtis da je vozilo negibno.
Tule pa je že motor, ki poganja ta dirkalnik, kar precej ostaran, vključno s kablovjem. Sem pa precej upošteval tudi reference, sploh pri barvni shemi. Glede na italerijev prvotni zmazek je končni rezultat zadovoljiv.
Dodan t.i. injection pump (v desnem zgornjem kotu) z belim ožičenjem
Še končna verzija z urejenim dovodom za zrak in izpušnimi plini
Na intercoolerju sem dodal še dva lepa detajla
Pa še obrabljene pnevmatike. Na feltnah pridejo še plastični pokrovi za boljši dovod zraka.
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Mar 2013 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
No sedaj je motor vidti dosti bolje . Še vedno trdim, da ko gledaš slike in je zadeva toliko povečana najdeš toliko nekih napak vendar ko se gleda z prostim očesom je taka zadeva videti zelo lepo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 23:13 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala bugy! Se strinjam glede tistega o fotoaparatu. Je pa res da tudi različni fotoaparati ter nastavitve pokažejo različne situacije...
Sledi še tretji del, predvsem sestava notranjosti, pa še nekaj drugih malenkosti. V glavnem obsežna fotoserija, kjer slike govorijo več kot besede.
Najprej prednji diski in vzmetenje.
In še sestavljeno prednje vzmetenje
Sledi notranjost, najprej sem izdelal pasove za športni sedež
Nato sem detajliral armaturno ploščo.
Zadnji del notranjosti s samoizdelanimi delčki
Nato pa še najbolj zanimivi detajli okrog voznikovega sedeža
Dodelan prednji del, ki je sedaj zaključen
Še ena globinska slika
Dodane so bile tudi izpušne cevi
To je to zaenkrat, jutri poliram karoserijo.
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Mar 2013 23:43 Naslov sporočila: |
|
|
Super si to poštimal. Tukaj je dokaz kako se od povprečne makete lahko naredi lepa maketa. Če sem picajzel pri detaljih bi moral zavorne diske preluknjati kjer bi dobil še bolj realen videz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 08 Mar 2013 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
Diski so sicer povrtani, vendar če se spomniš sem jih še namenoma odebelil, potem pa sem kar nekaj časa tuhtal ali bi jih povrtal vseskozi ali ne. Odločil sem se pač da ne. Drugače pa je nekaj kontrasta zaradi 1mm vrtin, a jih malo fleš uniči. Sedaj ko si omenil, bom poskusil s tempero wash naredit, pa bo verjetno boljše _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
HPS Bboy
Pridružen/-a: 08.08. 2009, 23:17 Prispevkov: 2021 Kraj: Štore
|
Objavljeno: 10 Mar 2013 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
Prelepa maketa. Vsi detajli, ki si jih sam naredil so na koncu izpadli res realno. Pobarvano in postarano je tudi zelo resnično. _________________ " TIGER ROARS!!! "
Lp HPS |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 10 Mar 2013 20:00 Naslov sporočila: ;) |
|
|
Zelo lepa notranjost. Zelo dobro izpadejo detajli ,ki si jih sam delam. Vredno truda
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 09 Apr 2013 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
dve novi spy fotki. Naslednji napredek bo že končana maketa... Samo še skupaj je treba dati zadevo...
Kar se tiče staranja bom verjetno karoserijo spredaj in ob straneh umazal le v spodnjem delu, medtem ko nameravam zadek avtomobila umazati kar v celoti (praktično tudi z zadnjim delom spojlerja in pokrova motorja. Tam pri referencah se lepo vidi na sliki da je celotna zadnja stran zasvinjana.
lp
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Apr 2013 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
Super zgleda. Pa vidim, da so ti nalepke ratale. Kako je šlo zlakiranjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
izman
Pridružen/-a: 27.08. 2009, 19:25 Prispevkov: 319 Kraj: Bled
|
Objavljeno: 10 Apr 2013 08:45 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo izgleda, se že veselim slik dokončane makete |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 10 Apr 2013 16:53 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, hvala
Bugy, nalepke so v drugo ratale precej bolje, tudi uporabljen lak (Alclad Aqua Gloss) jih ni natopil. Pravzaprav je šlo lakiranje kar tekoče in hitro, glede na to, da se omenjeni lak suši precej hitreje kot 2K, tudi poliranje se lahko po mnenju tehnične službe alclada izvaja že po 24h. Ker je lak na vodni osnovi je za uporabo in čiščenje zelo enostaven in uporabniku bolj prijazen (ni smrada, ni treba mešati itd.). Tako da večjih pripomb nimam, le treba je počakati res tisti čas, da se popolnoma utrdi, saj drugače reagira z vodo, prav tako je manj trden (od 2K), zaradi česar je sicer vsestranski, a vseeno ni kot 2K popolnoma namenjen barvanju večjih sijajnih površin (karoserija).
Sem se pa navadil sedaj praktično vsak kos (sijajni ali mat) po nanosu barve tudi polakirati, saj je posledično odpornost delčkov neprimerno večja ob minimalnem vloženem času. Tako da priporočam uporabo.
Sledijo slike končanega avtomobila.
lp
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 10 Apr 2013 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav,
sledi še zadnja objava v tej temi, saj je maketa dokaj uspešno zaključena. S kitom sem kar zadovoljen, saj nudi obilico priložnosti za predelave, sicer pa je primeren bolj za začetnike. Sicer veliko predelav in detajlov kot takih ni neposredno vidnih, a tisti, ki ste natančno spremljali temo, veste koliko dodatnega dela je bilo vloženega v maketo, kljub relativno kratkem času izdelave.
Razmišljam tudi, da bi naredil še preprosto dioramo ovinka na progi, da bi maketo umestil v kontekst, saj je bila v ta namen tudi starana.
Tokrat sem pripravil nekoliko več slikic, ki v stilu zaključujejo temo.
LP
AERO _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Apr 2013 22:51 Naslov sporočila: |
|
|
To z umazanijo spredaj si razbil malo monotonosti se mi zdi. Lepa končana maketa z kar lepimi detalji v samogradnji ki popestrijo splošni izgled. Sedi 5. Naslednja maketa je.....?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AERO
Pridružen/-a: 06.06. 2008, 17:11 Prispevkov: 181 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 11 Apr 2013 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Rosi,
ja, umazanija kar nekoliko razbije monotonost in da maketi tisti pravi dirkaški pedigre, kot ji pripada.
Za naslednjo maketo se še nisem odločil, bom pa definitivno najprej končal še en nedokončan motor (nevem sicer če imam na tem forumu odprto temo, a vseeno) in nato se bom posvetil tistemu oklepniku. Pred kakim majem ni pričakovati kaj novega
lp _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bugy
Pridružen/-a: 28.01. 2008, 19:25 Prispevkov: 1009 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Apr 2013 22:40 Naslov sporočila: |
|
|
No pojdi na počitek. Jaz sem že odprl sezono z "motorjem" to leto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Riperslo
Pridružen/-a: 13.08. 2012, 03:53 Prispevkov: 804 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 11 Apr 2013 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
Lep lep lep zaključek |
|
Nazaj na vrh |
|
|
izman
Pridružen/-a: 27.08. 2009, 19:25 Prispevkov: 319 Kraj: Bled
|
Objavljeno: 13 Apr 2013 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
Kot bi rekel Katanec kapo dol . Res lepo ti je uspelo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko01
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 20:00 Prispevkov: 134 Kraj: Krško
|
Objavljeno: 09 Apr 2014 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav je tema malo stara, ampak vseeno..
Nisem imel časa gledat, pa nisem mogel nehat gledat Vsaka čast za tole mojstrovino.
Iz česa si pa delal te lastno izdelane komponente? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PetiPrekomorc Administrator foruma
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 00:47 Prispevkov: 3124 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 09 Apr 2014 21:41 Naslov sporočila: :) |
|
|
Ne vem kako mi je tale tema se izmuznila Zato pozen odgovor.
Že prej sem občudoval tvoj trud pri samogradnji. Sedaj pa je postal pravi lepotec. Nisem pa navajen poprašenih avtov.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|